Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

στον οποιονδήποτε


τους ζηλεύω,με πετυχαίνεις σε μία φάση που τους ζηλεύω αυτούς που είναι δύο
η Νάτα λέει οτι αυτό που σου λείπει απο τη ζωή σου θα το πάρεις σύντομα
ο Κωνσταντίνος,ο μόνος άνθρωπος που περνάω όμορφα μαζί του και έχω να τον δω δύο βδομάδες
ίσως όλο το καλοκαίρι να μαι Αθήνα
εδώ και κάποιο καιρό ένιωθα αρκετά καλά
νομίζω πως ο προηγούμενος μήνας μου έμαθε πολλά
σήμερα ξύπνησα με άγχος και συνειδητοποίησα οτι έχω αδυνατίσει αρκετά
η εξεταστική;μέτρια πράγματα,επανάληψη των προηγουμένων
σου είπα ο Κωνσταντίνος με κάνει να νιώθω καλά και αυτός είναι ταυτόχρονα χαμένος στη σχέση που φοβάται
η Μαρίνα ξαναγυρνάει πίσω στο Μίλτο μάλλον
γνώρισα και κάποια άτομα,μέσα σε αυτά ο ένας θα με φιλοξενήσει στο σπίτι σου στη Σεβίλλη
εδώ και μία βδομάδα περιμένω την απάντηση για το εράσμους
κοίτα πάνω κάτω αυτά
α,κουρεύτηκα καρέ και πήρα καινούρια γυαλιά επιτέλους
σε αφήνω να με φωνάζεις βασιλική
πέρασε ενάμιση μήνας για να ξανακλάψω
σήμερα
(χαιρετώ)

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

σκηνοθεσία μελλοντικών αναμνήσεων



thank you girl,thank you girl 
I'll love you till the end of the world 
with your eyes black as coal 
and your long, dark curls 

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

cheapsmokeswillhauntmeforever

"...ούτε που πρόλαβα να σου πω την μοναδική μου ιδιότητα… είμαι συλλέκτης… μαζεύω το πιο σκληρό και άγριο πράγμα του κόσμου… Στιγμές! … όταν έχω αυτό το ξαφνικό πόθο να πετάξω, και δεν έχω που να πετάξω, κρύβομαι στην συλλογή μου, γεμάτη καφέδες, μποξέρ, χορευτές, τυχαία αγγίγματα, βρισιές, τρυφερούς παρανόμους, στοές, συναντήσεις, κραυγές, σιωπές χωρισμούς, …λόγια, λόγια, λόγια … έτσι και αλλιώς τα πράγματα θα κυλήσουν όπως θέλουν αυτά, η ζωή ξέρει, και εγώ την εμπιστεύομαι … είμαι από αυτούς που πάντα κάπνιζαν φθηνά τσιγάρα …"

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

το τελευταίο κομμάτι


Κορε Υδρο/Χειμερινοί Κολυμβητές
αυτόν τον χρόνο
ανακάλυψα λοιπόν τι με κάνει κομμάτια.

(σε άλλα νέα το τραγούδι καμία σχέση με την φάση της ζωής μου αλλά το πρωτοάκουσα σήμερα και νομίζω πως είναι υπέροχον)

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

όποιος και να σαι σαγαπώ


ένα από τα ομορφότερα τραγούδια σε διάφορες εκτελέσεις

Σάββατο 4 Μαΐου 2013