Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα russian song. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα russian song. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

όποιος και να σαι σαγαπώ


ένα από τα ομορφότερα τραγούδια σε διάφορες εκτελέσεις

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Ochi chornyye




If I hadn't met you, I wouldn't be suffering so
I would have lived my life smiling
You have ruined me, dark eyes