Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τι πιο αγαπημένο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τι πιο αγαπημένο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

το τελευταίο κομμάτι


Κορε Υδρο/Χειμερινοί Κολυμβητές
αυτόν τον χρόνο
ανακάλυψα λοιπόν τι με κάνει κομμάτια.

(σε άλλα νέα το τραγούδι καμία σχέση με την φάση της ζωής μου αλλά το πρωτοάκουσα σήμερα και νομίζω πως είναι υπέροχον)

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

καιγεμιζαμεροζελπιδεςτοκρεβατιτου




Εκεί που ονειρεύτηκε,
εκεί που απεκδύθηκε το περιττό
τρέμω τώρα να πλησιάσω τόσο αδιάφορα,
εγώ που ήξερα γι' αυτήν μόνο να κλαίω,
εγώ που ήξερα ποιο θά 'ταν το μοιραίο
και γέμιζα με αναμνήσεις
το κεφάλι της

*εκείπουθεςναμένειςστημνήμηκάποιωνανθρώπωνμεσυγκεκριμένατραγούδιαχωρίςνασυνδέειςτηναλήθειαμεαυτά*