Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

η άναρτηση δημιουργείται με σκοπό τη μετέπειτα τέρψη|λόγια του μαρτίου

"όπως και λέει και ο freddy self defense"

"οτι σαγαπάω σε αγαπάω"


"ό,τι σου λέει δια 3 "


"οι εξεταστικές πάνε και έρχονται"


"ναι κοριτσι μου.οποτε θες.εγω σ λεω ειμαι λευτερος"


"στο τελος της βδομάδας να κανονισουμε να βρεθούμε.έχει και λαιβ στο τέλος του μήνα.."


"όσο πας γίνεσαι και πιο περίεργη"


"yes, let's move it to tomorrow then.shall we meet at thissio instead of monastiraki?"


"είσαι για τη δραματική"


"πότε θα πάμε για ορειβασία;"


"παντρέψου με"


"ο πατέρας μου ο μπάτης"

"σου χω καλά νέα,έκλεισα ραντεβού για τον γιατρό"

"όλο χάνεσαι και δε μου χεις εξηγήσει ακόμα γιατί"

(μ/δ/μ/β/ν/α/κ/τ/ε/π/δ/δ/μ/π)

λόγια που ακούστηκαν αυτήν την περίοδο
κανένα νόημα για τον όποιο αναγνώστη
τα γράφω εδώ
 ίσως γιατί φοβάμαι μην ξεχάσω και αυτά
και τα άτομα που τα παν
και επειδή πλέον δεν έχω πολλά πράγματα να πώ
απο κάτω τα τραγούδια που μου θυμίζουν κάποια απο τα παραπάνω
όλα με σειρά προτεραιότητας 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου