Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Σ

ανεβαίνω στο ποδήλατο και αντικρυζω τον κοσμο διαφορετικα.αλλιωτικα απ'οταν τους βλεπω στο λεωφορειο,στο τραινο.αρκετοι εχουν γινει ρομαντικοι.αλλοι προσπαθουν να αγαπηθουν αλλα με λαθος τροπο.ισως και αυτοι να ψαχνουν τον ερωτα αλλα να μη βρισκουν τιποτα,οπως λεει και ο Αναγνωστακης.η ζωη συνεχιζεται.αν ειχες ομως την ευκαιρια να κρατουσες το τηλεκοντρολ που θα πατουσες το pause θα το εκανες;ενας κυριος σημερα μου ειπε,"σε ζηλευω γλυκα που εχεις τοση ζωντανια και δροσια μεσα σου".εγω θα μαι εδω και θα περπατω.δεν ειμαι καλη στα λογια,παντοτε φλυαρω.ο Τζουμας ειπε σημερα στο ραδιοφωνο,"σε περιπτωση απολυσης μου,μη με λυπηθειτε καν,τι θα κανω;στριπτιζ 'η κατι τετοιο στις Κουκλες".στο εντωμεταξυ νομιζω πως εχω αδυναμια αυτοσυγκεντρωσης και υπερκινητικοτητα."θα δουμε",αυτη η φραση μου τι δινει.οπως και το "μετα".γαμωτο.και τελικα τι γινεται;η λυση υπαρχει στα μαθηματικα;τωρα που το σκεφτομαι ποτε δεν ημουν καλη σε αυτα.προσποιουμουν.και τα διλληματα πηραν φωτια.το ιδιο και οι σκεψεις.αυτες οι καθημερινες.οχι οχι μη.δε θα το βρεις αυτο που θελεις.στη μετριοτητα ξανα,γιατι δεν εκανες τη σωστη επιλογη.αν εισαι τρωτος,περαστικα.τα βραδια κοιμασαι απο τις τυψεις;θα νοσταλγουσα το προσωπο σου.ομως οχι δε το κανω τωρα.βαρεθηκα τα παιχνιδια.θα ελαχιστοποιησω την υπαρξη σου.αμπρα καταμπρα.Σ οπως το τελευταιο γραμμα του τελουΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου