Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

pathetic ≠ apathetic



 i choose the second one
because these days i live in a fairytale.


αγαπημένο τραγούδι

:*

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

3 places to remind us the best days




Aξέχαστο καλοκαίρι.




Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ερωτας;

"και τι ξέρεις εσυ απο έρωτα ρε;Είσαι σχεδόν 18 χρονών και πόσα έχεις ζήσει στη ζωή σου ως τώρα;Ποιον έχεις ερωτευτεί πραγματικά;"


Εντάξει,έχεις δίκιο,αλλά έχω ζήσει και γω κάποια πράγματα ως τώρα.

Για πόσο κρατάει ομως;



Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΚΟΚΚΙΝΟ

Το στόμα που είναι δαίμονας μιλιά κρατήρας
Φαΐ της παπαρούνας αίμα του καημού
Που είναι μεγάλο κίμινο της άνοιξης
Το στόμα σου μιλάει με τετρακόσια ρόδα
Δέρνει τα δέντρα λιγώνει όλη τη γη
Χύνει μες στο κορμί την πρώτη ανατριχίλα.

Σπουδαία του δάχτυλου ευωδιά το πάθος μου πληθαίνει
Το μάτι μου ανοιχτό πονάει στ' αγκάθια
Δεν είναι η βρύση που ποθεί των δυο στηθιών τα ορνίθια
Όσο το βούισμα της σφήκας στους γυμνούς γοφούς.

Δώστε μου την ουλή του αμάραντου τα μάγια
Της κλώστρας κοπελιάς
Το «αντίο» το «έρχομαι» το «θα σου δώσω»
Σπηλιές υγείας θα το πιούνε στην υγεία του ήλιου
Ο κόσμος θα 'ναι ή ο χαμός ή το διπλό ταξίδι

Εδώ στου ανέμου το σεντόνι εκεί στου απείρου τη θωριά.
Βίτσα τουλίπα μάγουλο της έγνοιας
Σπλάχνο δροσάτο της φωτιάς
Θα ρίξω ανάσκελα τον Μάη θα τον σφίξω στα μπράτσα μου
Θα τον δείρω τον Μάη θα τον σπαράξω.