Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

your thoughts

Αντιο Αθηνα.Καλημερα Βερολινο.Σε 70 μερες.Ο κοσμος βαριεται την τεχνη.Τα πιο ομορφα ματια ειναι τα μαυρα.Δεν υπαρχει μέτρο.Ας επαναστατησουν οι εξυπνοι ανθρωποι.Μου αρεσουν οι ανθρωποι με μελαγχολικο βλεμμα.Να σπασουν ολοι οι καθρεπτες.Δεν υπαρχει μετρο.Μισω την πολη που μου μοιαζει.Οι ανθρωποι δεν καταλαβαινουν ποτε πρεπει να σταματησουν να μιλανε.Πες τους να σκασουν.Ξαφνικα περιμενουν κατι απο σενα.Εισαι πολυ καλος για να αντεξεις σε αυτον τον κοσμο.

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Η Κρητη & η Ηπειρος

Για ιδέστε όλοι τον ακροβάτη
που τραμπαλίζεται
για ιδέστε όλοι τον ξενομπάτη
πως δε ζαλίζεται

Για ιδέστε τον ακροβάτη που κι όταν πέφτει γελά
και ποτέ δεν κλαίει, ποτέ δεν κλαίει

Για ιδέστε πού 'χει το ερημοπούλι
αίμα στο φτερό
πετά κι ας τό 'βρε θανάτου βόλι
κόντρα στον καιρό

Με τον καιρό νά 'ναι κόντρα έχει τιμή σαν πετάς
να μένεις μόνος, να μένεις μόνος

Για ιδέστε όλοι, ιδέστε και μένα
άλλο δε ζητώ
πού 'χω στους ώμους φτερά σπασμένα
και ακροβατώ


Γύρισε κάτω η μέρα κι ακόμη εσύ να φανείς
μην κλαις πουλί μου, μην κλαις πουλί μου