Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Please,please,please let me get what I want

this time/Τελικά οι άνθρωποι ξεχνάνε εύκολα/Και καλά κάνουν μερικές φορές/Απο την άλλη υπάρχουν και αυτοί που προσποιούνται οτι έχουν ξεχάσει/Η αλήθεια είναι οτι δυσκολεύομαι να ξεχάσω/Είναι μια φούσκα απο αναμνήσεις που κάνει γύρους μέσα στο μυαλό,και όποτε θελήσει καταφέρνει να σκάσει και να σου τα θυμήσει ξανά όλα/Υπάρχουν και τα όνειρα που βλέπω να ξαναζώ καταστάσεις με άλλα πρόσωπα που δε τα εχω ξαναδεί/Η επιθυμία να γνωρίσω καινούριους ανθρώπους έχει περάσει και στα ονειρά μου τώρα/Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως αυτή η χρονιά θα είναι δημιουργική/Η καλή αρχή έγινε/Άντε να δούμε

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

my girl

the story of one gilrl
who is a free spirit
and always makes me laugh
Μανάνα


Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

pathetic ≠ apathetic



 i choose the second one
because these days i live in a fairytale.


αγαπημένο τραγούδι

:*

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

3 places to remind us the best days




Aξέχαστο καλοκαίρι.




Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011