this time/Τελικά οι άνθρωποι ξεχνάνε εύκολα/Και καλά κάνουν μερικές φορές/Απο την άλλη υπάρχουν και αυτοί που προσποιούνται οτι έχουν ξεχάσει/Η αλήθεια είναι οτι δυσκολεύομαι να ξεχάσω/Είναι μια φούσκα απο αναμνήσεις που κάνει γύρους μέσα στο μυαλό,και όποτε θελήσει καταφέρνει να σκάσει και να σου τα θυμήσει ξανά όλα/Υπάρχουν και τα όνειρα που βλέπω να ξαναζώ καταστάσεις με άλλα πρόσωπα που δε τα εχω ξαναδεί/Η επιθυμία να γνωρίσω καινούριους ανθρώπους έχει περάσει και στα ονειρά μου τώρα/Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως αυτή η χρονιά θα είναι δημιουργική/Η καλή αρχή έγινε/Άντε να δούμε
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011
Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011
Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011
pathetic ≠ apathetic
i choose the second one
because these days i live in a fairytale.
αγαπημένο τραγούδι.
:*
Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011
Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)